گلن استوت در تاريخ

بازي كن ورزشكن

۲۵ بازديد

اخبار روز هنرمندان

گلن استوت در تاريخ خود در مورد يانكي ها مي نويسد كه "روت نيويورك مجسم بود - ناپاك و خام ، پر زرق و برق و پر زرق و برق ، بسيار بزرگ ، خارج از مقياس و كاملاً قابل توقف".

در طول زندگي خود ، روت به نمادي از ايالات متحده تبديل شد. در خلال جنگ جهاني دوم ، سربازان ژاپني براي عصبانيت سربازان آمريكايي به انگليسي فرياد مي زدند: "به جهنم با بيب روت". روت پاسخ داد كه اميدوار است "هر جاپ كه نام مرا ذكر كند تيراندازي كند". كريمر ضبط كرد كه "بيب روت از ورزش فراتر رفت و از مرزهاي مصنوعي خطوط پايه و حصارهاي خارج از خانه و صفحات ورزشي فراتر رفت".  واگنهايم اظهار داشت: "او به يك تهديد ريشه دار آمريكايي براي رسيدن به نقطه اوج نهايي متوسل شد: تميز ، سريع و غيرقابل بحث". به گفته گلن استوت ، "خانه هاي روت عالي بودند ، تجربيات نشاط آور كه براي طرفداران بيش از هر دوشي كه داشتند معني داشت. مسئوليت اين كارها بود. يك مسابقه خانگي بابي روت براي خودش يك واقعه بود ، به اين معني كه هر چيزي ممكن است. "

اگرچه روت فقط يك ضربه گير قدرت نبود - او بهترين ضربه گير يانكي ها بود و يك بازيكن برجسته عالي بود تمايل روت به ضربه زدن به خانه باعث تغيير نحوه بازي بيس بال شد. قبل از سال 1920 ، دويدن در خانه غيرمعمول بود و مديران سعي مي كردند با بدست آوردن يك دونده در پايگاه و آوردن او براي رسيدن به امتياز از طريق ابزارهاي دزديده شده ، ربودن و ضربه و اجرا ، برنده بازي باشند. طرفداران آنچه كه "داخل بيس بال" ناميده مي شد ، مانند مدير غول هاي مك گراو ، اجراي خانگي را دوست نداشتند ، زيرا آن را نقطه خلوص بازي مي دانستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.