آرشیو دی ماه 1399

بازي كن ورزشكن

۲۴ بازديد

اخبار روز هنرمندان

گلن استوت در تاريخ خود در مورد يانكي ها مي نويسد كه "روت نيويورك مجسم بود - ناپاك و خام ، پر زرق و برق و پر زرق و برق ، بسيار بزرگ ، خارج از مقياس و كاملاً قابل توقف".

در طول زندگي خود ، روت به نمادي از ايالات متحده تبديل شد. در خلال جنگ جهاني دوم ، سربازان ژاپني براي عصبانيت سربازان آمريكايي به انگليسي فرياد مي زدند: "به جهنم با بيب روت". روت پاسخ داد كه اميدوار است "هر جاپ كه نام مرا ذكر كند تيراندازي كند". كريمر ضبط كرد كه "بيب روت از ورزش فراتر رفت و از مرزهاي مصنوعي خطوط پايه و حصارهاي خارج از خانه و صفحات ورزشي فراتر رفت".  واگنهايم اظهار داشت: "او به يك تهديد ريشه دار آمريكايي براي رسيدن به نقطه اوج نهايي متوسل شد: تميز ، سريع و غيرقابل بحث". به گفته گلن استوت ، "خانه هاي روت عالي بودند ، تجربيات نشاط آور كه براي طرفداران بيش از هر دوشي كه داشتند معني داشت. مسئوليت اين كارها بود. يك مسابقه خانگي بابي روت براي خودش يك واقعه بود ، به اين معني كه هر چيزي ممكن است. "

اگرچه روت فقط يك ضربه گير قدرت نبود - او بهترين ضربه گير يانكي ها بود و يك بازيكن برجسته عالي بود تمايل روت به ضربه زدن به خانه باعث تغيير نحوه بازي بيس بال شد. قبل از سال 1920 ، دويدن در خانه غيرمعمول بود و مديران سعي مي كردند با بدست آوردن يك دونده در پايگاه و آوردن او براي رسيدن به امتياز از طريق ابزارهاي دزديده شده ، ربودن و ضربه و اجرا ، برنده بازي باشند. طرفداران آنچه كه "داخل بيس بال" ناميده مي شد ، مانند مدير غول هاي مك گراو ، اجراي خانگي را دوست نداشتند ، زيرا آن را نقطه خلوص بازي مي دانستند.

۲۶ بازديد

اخبار روز هنرمندان

روت در بزرگسالي اذعان داشت كه در جواني خيابان ها را مي دويد و به ندرت به مدرسه مي رفت و همچنين هنگامي كه پدرش نگاه نمي كرد آبجو مي نوشيد. برخي گزارش ها مي گويند به دنبال يك حادثه خشن در سالن پدر وي ، مقامات شهر تصميم گرفتند كه اين محيط براي كودك خردسال نامناسب است. روت در 13 ژوئن 1902 وارد سنت مري شد. وي به عنوان "غيرقابل اصلاح" ثبت شد و بيشتر 12 سال آينده را در آنجا گذراند.

اگرچه پسران سنت مري تحصيل كردند ، دانش آموزان همچنين انتظار داشتند كه مهارت هاي كار را بياموزند و به كار مدرسه كمك كنند ، به ويژه هنگامي كه پسران 12 ساله شدند. روت پيراهن ساز شد و همچنين به عنوان يك نجار تبحر داشت. يقه هاي پيراهن خودش را تنظيم مي كرد ، به جاي اينكه خياط اين كار را انجام دهد ، حتي در دوران حرفه اي بيس بال با درآمد بالا. پسران ، 5 تا 21 ساله ، بيشتر كارها را در اطراف تاسيسات انجام مي دادند ، از پخت و پز گرفته تا كفش سازي ، و سنت ماري را در سال 1912 بازسازي كردند. غذا ساده بود ، و برادران ژاوريان كه مدرسه را اداره مي كردند اصرار زيادي بر نظم داشتند. تنبيه بدني معمول بود. نام مستعار روت در آنجا "Niggerlips" بود ، زيرا او داراي چهره هاي بزرگي بود و در بسياري از پسران اصلاح طلب كاملا سفيد رنگ تيره بود.

گاهي اوقات روت مجاز به پيوستن به خانواده اش بود و يا در خانه سنت جيمز ، يك اقامتگاه تحت نظارت و كار در جامعه ، قرار گرفت ، اما او هميشه به سنت ماري بازگردانده مي شد. به ندرت توسط خانواده اش ملاقات مي شد. مادرش در 12 سالگي درگذشت و طبق برخي گزارش ها ، او اجازه داشت سنت مري را فقط براي شركت در مراسم خاكسپاري ترك كند.